parallax background

Česta pitanja

parallax background
1Šta je Shared Web Hosting?
Izraz “Web hosting” potiče od engleske reči “host” što znači “domaćin” i podrazumeva pretplatu na prostor na serveru koji se iznajmljuje za potrebe postavljanja sajta. Zahvaljujući hostingu sajt postaje vidljiv internet korisnicima. Zahtevnijim sajtovima treba ceo server za hosting ali većina sajtova može da deli (share) potrebne resurse na serveru sa drugim sajtovima. Ako ste u potrazi za hostingom za Vaš prvi sajt ili tražite novog hosting provajdera, sigurni smo da će Vam naši Premium hosting paketi obezbediti stabilnu i moćnu platformu.
2Šta je domen?
Domen je adresa na kojoj se nalazi Vaša Internet stranica (npr. naša Internet adresa je premiumhosting.rs) i sastavni je deo Vaše veb adrese a i adrese Vaše elektronske pošte (npr. podrska@premiumhosting.rs). U zavisnosti od konkretnih potreba moguće je registrovati nacionalni, internacionalni i/ili personalizovani domen.
3Kako hosting funkcioniše?
Sajt je u osnovi skup fajlova i foldera koji se nalaze na disku našeg servera. Na serveru gde se nalazi Vaš hosting (sajt, mejl) su instalirani različiti servisi uključujući cPanel, instalacije koje služe za određene funkcije hosting-a, veb servis za stabilan rad sajtova, mejl i drugi programski dodaci. Sve potrebne instalacije mi održavamo, Vaše je samo da imate sajt.
4Zašto baš SSD hosting?
Za razliku od klasičnih hard diskova SSD skladišti podatke na mikročipovima tako da nema komponente koje se mehanički okreću pa ni odloženog prenosa podataka i ispunjavanja read/write zahteva. Ako Vaš sajt zahteva visoke performanse, brzo vreme odziva i pristup podacima SSD hosting je najbolje rešenje za Vas.
5Da li mi možete pomoći da postavim sajt na hosting?
Da. Pošaljite nam sajt u .zip arhivi, besplatno ćemo ga postaviti umesto Vas.
6Šta predstavlja proces migracije sajta sa drugog provajdera?
Migracija sajta sa drugog provajdera predstavlja proces fizičkog migriranja Vaših fajlova, baza podataka i mejlova na naše Premium servere. Po zaključenom procesu migracije potrebno je preusmeriti DNS parametre na parametre Premium Hosting-a kako bi se sve usluge izvršavale sa naših Premium servera. Promena DNS podešavanja domena se vrši u kontrolnom panelu provajdera kod kog je registrovan domen.
7Da li će moj sajt raditi tokom migracije?
Da, Vaš sajt će raditi u svakom trenutku samo je važno da ne vršite promene na sajtu u toku procesa migracije.
8Da li naplaćujete migraciju sajta?
Migracija sajta sa drugog hosting provajdera je besplatna uz bilo koji paket koji zakupite kod nas. Samo nam se javite i naš tim će obaviti transfer podataka u skladu sa dogovorom sa Vama.
9Da li garantujete uptime?
Garantujemo 99.9% uptime na sve naše servere.
10Gde su Vaši serveri?
Naši serveri se nalaze u najboljim datacentrima u Nemačkoj što obezbeđuje mnogo viši nivo usluge od onog koji je dostupan unutar Srbije što je između ostalog prednost sa stanovišta bezbednosti podataka. Mi nismo preprodavci usluge, imamo sopstvenu infrastrukturu i punu kontrolu nad resursima.
11Da li može da se instalira WordPress i ako može da li pružate uslugu instalacije?
Da, u potpunosti podržavamo WordPress. Možete da ga instalirate jednim klikom u Vašem cPanel-u ili se možete javiti našoj tehničkoj podršci i mi ćemo Vam instalirati WordPress besplatno. Kada se završi proces instalacije šaljemo Vam mejl sa login podacima za Vaš novi WordPress sajt i možete početi sa radom.
12Da li su serveri pokriveni Antivirusnom zaštitom?
Da, svi naši serveri su pokriveni antivirusnom zaštitom.
13Da li će poručeni domen biti u mom vlasništvu? Da li imam potpunu kontrolu nad svojim domenom?
Da, domen se registruje sa podacima koje ste uneli prilikom poručivanja na našem sajtu, čime ste automatski punopravni vlasnik domena.
14Da li su lični podaci koje unosim prilikom porudžbine kod Vas bezbedni?
Možete biti sigurni da Vaši podaci neće nikada biti bespravno dati ili prodati trećem licu. U slučaju registracije domena, Vaši podaci će biti upotrebljeni za upis u whois bazu registra koja evidentira informacije o vlasništvu domena i nadležni registar te podatke može učiniti javno dostupnim ukoliko im se ne doplati usluga whois zaštite identiteta.
15Da li je u navedene cene uračunat porez?
Sve cene na našem sajtu su prikazane sa uračunatim pdv-om.
16Da li je cPanel uključen u Vaše hosting pakete?
Svi naši Shared Premium hosting paketi uključuju najpoznatiji kontrol panel na svetu, cPanel. U okviru cPanel-a možete lako upravljati svojim hostingom.
17Kako da ubrzam svoj sajt?
SuperCache Manager je SuperAlat dostupan u cPanel-u svih naših Premium Hosting paketa koji kešira ceo izvorni kod (eng. source code) stranica i pruža Vam mogućnost da značajno ubrzate svoje sajtove. Keširanje podataka znači njihovo čuvanje od strane SuperCache-a za buduće potrebe. Jednom keširana veb stranica se učitava brzinom jednostavne HTML stranice uz primetno ubrzanje.
18Da li uz hosting dobijam sistem za slanje profesionalnih mejlova?
Da, svi naši Premium hosting paketi su pokriveni sistemom za prijem i slanje profesionalnih mejl poruka. Uz samo par klikova možete vrlo lako sami kreirati željene mejl adrese.
19Da li postoje limiti vezani za mejl na Shared hostingu?
Prostor za mejl naloge i poruke ograničen je veličinom hosting paketa koji ste kupili (mejl se uračunava u ukupan prostor paketa usluga). Takođe, radi zaštite od spama, ukupan broj poslatih mejl poruka u okviru jednog sata ne sme biti veći od 250 poruka. Ako želite više prostora za svoje mejl naloge možete preći na sledeći Shared hosting paket ili odabrati našu mejl hosting uslugu u skladu sa Vašim potrebama.
20Koje su prednosti zasebne IP adrese?
Zasebna IP adresa je mogućnost da veb i mejl saobraćaj obavljate preko sopstvene IP adrese i uklonite uticaj ostalih korisnika servera. Između ostalog se koristi za unapređenje SEO-a i mejl saobraćaja.
21Domen je već registrovan kod drugog provajdera, kako da ga koristim na premiumhosting.rs?
Potrebno je da u parametrima domena promenite DNS nameservere koje ćemo Vam mi poslati pri aktiviranju Vašeg hosting paketa. Vreme DNS propagacije može da traje do 12h.
22Možete li Vi da izvršite narudžbinu umesto mene?
Ako Vam je proces naručivanja komplikovan budite slobodni da nas kontaktirajte i mi ćemo to uraditi za Vas.
23Da li su moji podaci bezbedni?
Da, Vaši podaci su 100% bezbedni kod nas.
24Da li pravite backup podataka?
Da, backup se kreira svakog sata i kao distributer možete vrlo jednostavno vratiti prethodnu verziju ukoliko je potrebno.
25Kako da pristupim hostingu?
Nakon evidentiranja uplate dobićete automatski mejl sa informacijama o Vašem Premium hosting nalogu i login podatke. Potrebno je da prođe 1-48 sati nakon usmerenja domena na naš DNS da bi sajt u potpunosti bio u funkciji.
26Izvršena je uplata hostinga, šta dalje? Koliko vremena je potrebno za registraciju uplate?
Uplate preko banke i pošte evidentiraju se jednom dnevno osim vikendom. Kako bismo bili u mogućnosti da Vam automatski aktiviramo nalog potrebno je da Vaša uplata bude proknjižena. Ako želite besplatan probni period pre uplate budite slobodni da nas kontaktirate.
27Koliko je vremena potrebno za aktivaciju poručenog hosting naloga i registraciju novog domena?
Čim primimo uplatu ili Vam odobrimo probni period pre uplate Vaš hosting nalog će biti aktiviran i/ili domen registrovan.
28Ako se ukaže potreba da li je moguće preći na veći paket?
Možete preći na veći paket u svakom trenutku uz doplatu samo razlike u ceni za preostali period do isteka aktivne pretplate.
29Kako funkcioniše prekoračenje dozvoljenih resursa hosting naloga?
Upozorenje o prekoračenju upotrebe resursa se automatski šalje na mejl adresu koja je podešena u cPanel-u, strana "Contact Information" (Kontakt informacije). Mejl je inicijalno podešen na adresu koju ste uneli prilikom poručivanja Vašeg hosting paketa, a koji možete u svakom trenutku promeniti ili dodati još jednu alternativnu mejl adresu za prijem tehničkih obaveštenja.
30Šta podrazumeva opcija povraćaja novca?
Ako iz bilo kog razloga niste zadovoljni našom uslugom imate pravo na zahtev za 100% povraćaj novca. Povraćaj novca se odnosi samo na uslugu Shared Hosting-a. Rok je 30 dana od dana uplate.
Korisnički portal